vilken dag


Uppe med tuppen idag, runt kvart i åtta. åkte iväg & solade, var grymt skönt :) Hem igen & bakade cirkus 300 bullar, mumsigt. Vidare te Motoman till Roger ( Joels pappa) där jag lämnade en påse bullar, hade lovat att göra sockerkaka te honom alldeles för länge sedan så fick kompensera med bullar istället. jag håller alltid mitt ord iaf, dock kan de ta lite tid ibland ;) Vidare te banken & satte in sparpengarna, de börjar växa lite nu :D

Annie har precis varit här & klippt farmor & syster. i Skrivande stund ska jag dra på mig träningskläderna & köra in till Kalmar. förbi Telia en sväng sedan blir det även att besöka lite andra affärer, ska träna vid 18.30 med innebandyn. lång runda idag igen, puhhh! dock blir man grymt stolt sen :D

dagen har varit bra, förhoppningsvis så kommer han hem imorgon <3

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0