Wake up


Fick MVG i mitt projektarbete, godegud var nöjd jag blev både över mig själv & allt arbete jag lagt ner. Motiveringen av läraren var kanonfin & samtidigt som jag utvecklats som person med detta jobb så är allt positivt.


Nere i Lund nu, vart & handlat idag samt fixat all tvätt som låg på min soffa. Sambo har tentapanik & då får man faktiskt dispans att det är stökigt. Har dock inte fått upp min resväska ännu men det är en annan fråga, en annan dag.


Lyssnar nu på Ryan Cabrera i hörlurar, godegud vad jag blivit kär i den killen. Grymt bra röst & grymt bra låtar om man verkligen lyssnar på vad han sjunger om. Han har fått mina tankar att snurra grymt hårt.


Idag när jag kom fram till Lund och gick ur tåget så kändes det som att jag kom hem, knasig känsla för jag har aldrig varit en stortstadstjej utan jag har tyckt att Kalmar har passat mig perfekt för en framtid. Men idag, allt kändes bortblåst med Kalmar och allt. Idag vart det jag och Lund, jag insåg att jag måste börja leva mina drömmar och ta för mig i livet om jag ska komma någonstans. Det går inte att vänta hela sitt liv och tro att allt kommer till mig gratis, man måste jobba för det man vill ha och de man vill göra. Jag ger innebandyn & Kalmar ett år till men sedan är det dags för mig att leva ut mina drömmar och om jag står om ett år och vill vara i Kalmar så kommer jag såklart stanna men framtiden får utvisa vart jag befinner mig om ett år.

dags att plugga företagsekonomi B så jag får in sista uppdraget.

irresistible

later.

Kommentarer
Postat av: Julia

Shit, det här va djupt och bra. Lycka till!

2009-05-05 @ 23:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0