04.30



Yeep, det var då jag startade min dag idag & jobbade till tusen. När jag äntligen var klar var jag riktigt trött, åt lite & sedan sov jag väldans länge. Behöver sömn för ikväll är de sen innebandyträning, 20.30-22.00 & ska hinna förbi lägenheten också så blir te att åka i tid för det blåser ju till tusen! Idag såg jag även små vita korn falla ner från himlen, det var väldans mys!

Hade tänkt slänga in en tvätt men då visar de sig att vår tvättmaskin är full med vatten, tur att jag inte öppnade luckan för då hade jag blivit riktigt förbannad om allt vatten hade forsat ut! Pappi får kolla på de när han kmr hem. Ska neråt nu & ta ut diskmaskinen sedan blir de att börja med köttfärspaj till familia, har verkligen ingen fantasi när det gäller mat. Hade tänkt bjuda på lax men insåg sen att receptet ligger kvar i Kalmar så fick tänka i nya banor.


Flyttade som sagt hem i söndags, så har en stor kartong & en stor väska med bara massa kläder. Sedan är hela mitt rum fyllt för jag gräver i väskan & låter de sen bara ligga för har inte haft tid att fixa de än men får nog ta tag i det idag för igår frågade pappi om mamma hade ngt medel som gjorde att kläder försvann. Trodde nästan han skulle dammsuga upp de men mina kläder fick vara ifred, puuh! Men är nog bäst att lägga in dem för annars finns de nog inte kvar en vacker dag & de vore ju synd.


Idag är det 67 dagar tills vi åker till sälen, 9.5 vecka. Det låter så förbaskat långt bort men hoppas det går fort för jag vill egentligen åka NU!!!

Nehe, dags att börja med maten!

 

 

PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0