24 nov

Idag är de tisdag & jag ska snart sova så de blir onsdag. För då blir de snart fredag, gooshh vad jag längtar. Längtar mkt till helgen för jag vill ha fredagsmys, lördagsmys & bara massa mys. Känner en liten saknad fast jag inte vill, men är nog bäst att bara låta saknaden få infinna sig där den är just nu.


Imorgon är de onsdag, då ska jag jobba först. Börjar inte förrän runt 8, skönt att få sova riktigt ordentligt för har märkt av att min kropp orkar inte gå upp vid fem tillslut bara bryter man ihop som jag gjort. Så dags att börja lyssna på kroppen & följa den. Imorgon ska jag även på en synundersökning vid 16, se om jag får tillbaks glasögon. Börjar se dåligt när jag kör i mörker & har ganska ofta huvudvärk troligen för jag spänner huvudet så mkt för att koncentrera mig vi får se vad optikerna säger. Ska även se New Moon med sis, ska bli riktigt spännande sedan hämta två busfrön. MIn brors hundar ska vara hos oss ons-mån så ska bli riktigt mys, de är så små så de skulle få plats i en handväska. Långa promenade & massa gos.


Nehe, nu börjar huvudvärken & magont komma så natti natti.


EN MÅNAD KVAR TILL JULAFTON & 7 VECKOR KVAR TILL SÄLEN!!


LÄNGTAN..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0