26 nov

Igår skrev jag inte för hade sju tusen saker att göra. Jobb-synundersökning-handla-bio-hämta hem myshundarna.
Så om vi börjar med synundersökningen så hade jag beställt tid för tkr jag har sett lite dåligt ett tag & sedan även ansträngt huvudet alldeles för mkt när jag kör & sitter vid datorn exempelvis. Så kollad det igår & jag är översynt & har brytningsfel. Så jag inhandlade mig två par glasögon också som jag mestadels ska ha när ögonen & huvudet behöver vila och när jag kör bil, sitter vid datorn kollar tv, läser osv. Kom fram till att jag inte alls passar i glasögon så de kommer förmodligen inte användas i offentliga sammanhang men men. So back to the glasses! Det bästa var att jag fick ett par på köper så 1000 kr för två par glasögong & synundersökning, det brändes inte så mkt i min plånbok :P


Kollade New Moon med sis & den var bra, gillar ju heta killar som bara drar av sig tröjorna. MUMMA MUMMA!


Nu har vi även två vilddjur på besök, min brors hundar. Mycket mys faktiskt, så söta. Ska lägga upp två bilder på dem :)

Jobbade 4 h idag & ska jobba ikväll igen. Hade sett fram emot en ledig helg & komma igång med träningen igen men icke. City Gross ringde & frågade om jag kunde jobba fre-sön så jag sa ja. Ordet nej vet jag verkligen inte vad det är för ord när de gäller jobb. Men man får se det positiva de ringde mig & vart jätte glada när jag tackade ja så. Man får vara glad så länge man har jobb.


Jag har köpt en bil också, en liten clio så nu känns det lite i plånboken. Får den i mitten av nästa vecka men ska bli sjukt skönt att ha en egen bil & åka när & hur man vill. Riktigt gutt! Bilder kommer när jag får hem den.


Sedan är det de här med träning, usch fy & blä. Tog en paus från innebandyn & bestämde att jag skulle börja springa & gymma men icke. Har inte hunnits med ngt av de & jag skäms. Känns som om fettet bara börjar dallra på kroppen & supernyttig har jag inte heller varit men men. På söndag ska jag köpa nya löpardojjor så på måndag ska jag börja ett nytt liv! MOTION everyday! Ska springa göteborgsvarvet i maj också så dags att börja träna lite 2.1 mil & har satt som mål max 2.5 h ska det ta så dags att börja med hårdträningen.

Nehe, nu ska jag fixa lite käk.


COSMO


PEPSI


Kommentarer
Postat av: Julia

Fanken va snygga hunar! De va coola. GÖTT! Egen bil! Kanske dags för mig att köpa gästkort?:D:D

2009-11-27 @ 14:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0