30 nov

Okej, jag vet inte riktigt vad jag håller på med. Ville ha ett enkelt tema & de fick jag ju. Men nu har jag världens fulaste bild & ska byta ut den men de går verkligen inte. Jag är så teknisk inkompetent så det funkar verkligen inte. Får be lillsis & se om hon kan eller om det finns ngn annan vänlig själ som vill bara hjälpa mig byta bild? Jeili gjorde om min blogg förra gången & som tack fick hon fin fina presenter så försten till kvarn ;)


Jobbade 6 h idag med mammas firma, gick ganska bra även om det var riktigt trögt att stiga upp imorse. Utgång i lördags som var helt OK men hamnade i säng alldeles för sent & sedan upp tidigt. Jobb & flyttstädning av lägenheten men nu har jag iaf lämnat ifrån mig den & de känns faktiskt sjukt bra :)

Måndag, början på veckan. Dock är snart måndagen förbi & tisdagen smyger sig sakta på. Jag längtar redan till helgen, gosh! Min första lediga riktiga 2 dagars helg sedan juli ungefär & det känns sjukt bra. (Om man nu inte blir inringd för jobb)

Jag satt & räknade ihop mina timmar för november månad precis för de ska lämnas in idag & ni kan inte riktigt ana hur mycket jag tydligen har jobbat. Jag fick själv räkna om de tre ggr för jag trodde icke de var sant. Men jag samnade tillslut på 210 H hur jag än vred & vände på det. Helt sjukt alltså, så de pengarna skulle gärna få komma nu också men en hel månad innan de slantarna visar sig på kontot.

På onsdag eller torsdag jag får nog min bil, längtar ngt enormt. Innan har jag inte tänkt på hur skönt det kmr vara att ha en egen bil men jag har verkligen förstått nu vilken frihet det kmr innebära för mig osv. Röra mig fritt & hur jag vill, det är lycka de. Ingen som kan säga nej om jag vill åka ngnstans, wiii :)

Nehe, nu ska jag fixa lite på rummet sedan hämta pappsen från jobbet. Ikväll står de promenad med Ews på schemat, 2/1 MEN & lite innebandytittande på TV:n. En lugn & skön kväll & en julmust kmr nog slinka ner med.


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0