åter jobb


Idag drog vi igång vid 05.30 & jobbade fram till 11. Käkade Kina med pappi & mammi sedan kollade bil. Har hittat en men den var reseverad nu så vi får väl se hur de går med den, behöver verkligen en bil asså!


Drog hemåt några timmar & har bara tagit de lugnt. Ska snart pallra mig iväg till jobbet igen, ska jobba några timmar till & greja lite så jag slipper göra mkt imorgon utan kan bara jobba några timmar då så tänkte göra de mesta ikväll. Får se hur mkt jag hinner, ska börja vid 15 så får jag se hur länge jag kmr hålla på.. För tillfället längtar jag sjukt mkt efter lönen, jag hade nog velat ha så man får lön i slutet av månaden de man har jobbat den månaden & inte få den månaden efter. De tkr jag suger lite faktiskt om man har jobbat mkt! Denna veckan jobbar jag sammanlagt cirka 50 timmar om inte lite mer när söndagen är slut. Visst, det kmr nog kännas på söndag kväll & då väntar en hel vecka till med jobb men när lönen kmr så hoppas jag att det kmr vara värt allt förbaskade slit & som sagt ska jag vara glad att jag har jobb nu i dessa tiderna :)

nehe, dags att slänga i sig ngt i magen så man håller sig till 20-21 tiden ikv för de blir nog några timmar ikv om jag ska slippa de mesta imorgon. Så det är en positiv grej att ib var inställd för då är jag allt mer piggare imorgon :) På bloggen blir de ganska mkt jobbsnack nu men det är de ända jag hinner med, hade gärna tackat ja till en film ikv men det är nog bara ett ganska fett önsketänkande & förfrågan kmr väl aldrig dimpa ner i form av ett sms heller så! Dags att hojta på sis att hon ska sätta fart!


PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det du göra upp 05.30 och jobbar med? :P Låter småjobbigt. du bara jobbar hela tiden, kan du inte dela med dig?

2009-11-05 @ 16:39:48
URL: http://thereseannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0