back on track


Om man nu skulle ta tag i & skriva lite rader igen. Var alldeles för länge sedan men jobb hela tiden så. Men veckan har mest bestått av jobb. Så inget roligt att berätta där inte.

Helgen har verkligen varit kanon, behövdes en lugn helg ist för massa utsvävningar på Palace & liknande. Fredagen var de jobb te 21.15 sedan vart de hemåt landet där "Sälengänget" var samlat mycket trevligt & roligt. Om jag ska summera denna kvällen i ord kan man nog säga såhär: Anna & Jenna pimplade tequila, JC & Tim drack ikapp, Per bjöd på doodleys, Fredde var lugn & drack öl, Danne kom sent & levde luckan med gitarren & jag var mest trött & nykter så jag låg i soffan. Kvällen var galen & för mig avslutades den ganska tidigt så de var match igår.

En match som vi vann med 5-3, var riktigt gutt faktiskt. Känns som om vi har riktigt flyt nu, laget alltså. Om man ska nämna min personliga insats så ger jag mig inte själv godkänt. Taskiga pass, tavliga avslut, lätta missar, mycket stress osv. Men får att fokusera 100 % när man har tusen andra grejer i huvudet. Men jag gjorde nog ingen superdunder miss så ska vara nöjd med de! Min backkollega Liza var riktigt het!

Stress stress & åter stress. Var bara hem & svira om sedan upp på min barndomsväns 20-årsfest där familjen redan inbefann sig. De bjöds på mat, tårta osv. Jag agerade lektant stor del av kvällen till en liten 15-månaders bebis riktigt mys! Kvällen avrundades därifrån runt 21.30 då hans vänner började storma in & de skulle riva stället med en brakfest ;) Jag drog dock vidare på annat håll där det bjöds på film, en riktigt lugn kväll med bra sällskap & det var riktigt välbehövligt. Hela helgen har varit kanon, bra sällskap, lugnt & skönt.

Nehe, dags att sätta fart med att fixa rummet sedan laga mat & kolla på Falkfilmen nr 3. Tycker de är sjukt bra men inte funnits tid att kolla helt enkelt! De blir även jobb 15-21.15 idag, vill inte men får skylla mig själv.

försökte hitta en bild på Sanna som fyller 20 år idag, hoppas ni hade en kanonkväll igår & att du får en underbar dag idag. STORT GRATTIS TJEJEN :D

 

PUSSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0