derbyvinst!

sjukt go vinst brudar, så förbannat skönt! nu taggar vi vidare för fler matcher de nästkommande veckorna :) Det som suger mest för tillfället är att måndag & torsdag blir inställda träningar för mig pga jobb men men. Blir även lite sen på onsdag, dock är de väl sånt jag får ta! Östra på lördag, kommer bli riktigt tufft men vi ska tusan fixa de!

Gårdagen var bra skulle jobbat mellan 12-19 men fick jobba mellan 12-20.15 för behövdes folk & idag vart de jobb 10-19. Mammi & Sis hämtade mig i stan så jag kom hem. Ska snart lägga mig i sängen & sova för imorgon börjar jag vid 05.00 igen!

har ni ngn bil ni vill bli av med så hojta för jag behöver verkligen en bil nu!!





för tillfället känns allt jag gör så fel, aldrig nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0