eviga söndag



Klockan 09.16 för att vara precis väckte pappa mig idag. Var bara att dra i sig lite frukost & på med kläder, det stod nämligen på schemat att vi skulle tvätta bilarna men de blev väldans fina. Har också grejat i trädgården hela dagen sedan var de kalas. Efter de var de hem där huset var fullt med folk, KFF spelade sin sista match så jag agerade lite "barnvakt", spelade svarte petter & läste saga. Så mysigt, en på 7 år & en på 5 år. Mkt roligt, börjar nästan ännu bli mer säker på att jag verkligen vill plugga till lärare nu. Får hoppas de håller i sig till nästa höst för då jäklar ska jag börja plugga isf. Ikväll har jag mest slappat, riktigt skönt faktiskt.

Imorgon är de först jobb 05.00-12 & sedan 15-21.15 på City Gross så vi får väl se hur jag kmr må efter de men de får gå helt enkelt. Hade tänkt mig att försöka sova nu, ska först bara leta efter en bil. Letar verkligen nu för dags att köpa sig en, men är så kräsen så sjukt svårt men behöver verkligen en som sagt så.

Ska också greja lite med bloggen, ändra den lite snabbt tänkte jag bara till ngt annat enkelt stuk. Typ vitt. inte så händig på de här men vill inte ha den såhär längre så får bli som de blir. får sätta mig ner ngn dag när jag har tid att leka med det. Kommer bli roligare inlägg också när jag får tid att skriva så tills dess får ni ha tillgodo med denna skiten!


nu blir de snart sängen, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0