helg & snart vecka igen

Helgerna går verkligen så sjukt fort, det är helt knäppt. I fredags var det jobb, hämta eventuell bil, mysmat med familjen & sedan spenderades kvällen med bästa Ews <3 Var sjukt skönt att träffa den tjejen, var mkt prat & idoltittande med lite nötter. Hon är bra!

Lördagen seglade förbi lika fort som den kom, grejade hemma sedan jobb 13-20.30. Hem & kolla tv sedan sängen. Är så glad att tjejerna vann, wiiii :)

Och jaa...

Nu är det som sagt söndag, den riktiga vilodagen enligt många. Steg upp för 45 min sen & nere hade mammi tänt en massa ljus, mysfaktorn är hög! Regnet är grådisigt & tråkigt tror även de kmr ner lite blött. Har precis fått i mig lite youghurt med flingor, ska fixa på rummet idag hade jag tänkt.

- fixa rummet
- tvätta bilen
- ut & springa
- styrka
- OTH
- Ta det lugnt

Sådär ser min söndag ut, måste ju röra på mig nu när innebandyn inte finns längre. Så jag inte tappar allt, hatar ju att springa långt men några kilometer ska det nog bli idag. Borde införskaffa mig ett par nya löpardojjor, får bli i veckan eller ngt sånt. På onsdag ska sis & jag kolla på Twilight 2, ska bli riktigt roligt. Andra filmer jag vill se på bio är:

- 2012
- Bröllopsfotografen
- Flickan som lekte med elden

Får se om de blir ngn nästa helg, på fredag ska jag iaf vara fyllechaffis åt pappi.


PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0