hopp & tro

Tänkte jag skulle bli lite bättre på att skriva nu när innebandyn är på vilande fot, dock tror jag inte att det kmr bli så mycket tid över iaf. Idag vart de jobb 06.00-10.00 sedan mådde jag verkligen skit, eller gjorde de direkt när jag vaknade men tryckte mig igenom några timmar iaf. Bara hem & slänga sig i sängen, sov mellan 11-16 så de var nog välbehövligt. Jag vägrar ta baconsprutan så de kmr jag aldrig göra! Min personliga åsikt så tycker jag faktiskt inte att de har utformat de riktigt bra & de har avsagt till alla framtid men. Vem vet vad som han hända, nervsjukdom, epedimi you name it! Visst nu är inte jag en läkare eller så men det är så jag känner iaf. Jag blir nog hellre sjuk än att ta den!


Jobbade 2 timmar ikväll nu med för ska jobba 9-15 på City Gross imorgon så behövde städa lite nu ikväll så slipper jag de imorgon. Ska förbi & hämta min jacka med som mammi & jag beställde om du S passar. M var alldeles för stort, ska bli min jobbarjacka med mammas företag som tryck. Imorgn ska jag även kolla på bil, en liten silver clio. Sa att jag aldrig skulle köpa en clio men det är den stora motorn, billig att köra & bra bil ändå för ganska bra pengar. Så ska bli upp till bevis imorgon när jag får se den, så kanske jag blir en bil rikare & flera tusen fattigare vi får väl se helt enkelt :P

¨

Försöker planera in en helg med Julia nu som jag kan åka till Växjö, har ju hela helger lediga nu pga ingen innebandy men ändå är de svårt att få ihop de för hon har mkt tentor & de innan jul & jag har mkt jobb. Så blir svårt iaf, men vill verkligen träffa den tjejen för hon är saknad!

Nehe, dags att försöka sova nu så jag orkar med morgondagen. Kvällen blir de antingen bio eller en kväll med Ews & Idol. Eller bara en hemmakväll med familjen, jag hoppas på plankstek iaf. MUMS!


PUSSSS



Kommentarer
Postat av: Julia

Komsi komsi Malin! Hoppas på den helgen nu! Kommer blir riktigt kul! Så skulle jag nog också kunna inspirera dig till lite studier här i Växjö. ;) Ha de!

2009-11-19 @ 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0