måndag


första passet avklarat, det blev 7 timmar. Gick i min egna lilla väg & det var grymt skönt. Tycker om att jobba när ingen annan har börjat för då kan man springa runt & sjunga lite. Dock glömde jag min mp3 i stan så ska förbi lägenheten nu innan jag åker till City Gross & hämta den. Kom precis så ska bara fixa lite stuff nu sedan blir de stan igen, känner mig trött men får väl pigga upp mig själv med en cola eller liknande.


Det är jobb 15-21.15 & sedan hem till S-åkra igen & min kära säng. Får hoppas det går smärtfritt att somna ikv för imorgon börjar jag jobba vid 04.00 igen, wihoooooooooooooo :) Känner att jag gärna drar igång tidigt på morgonen så jag kan sluta runt 13-14 hade jag tänkt mig. Imorgon ska jag även gå min promenix med Martin Smeds, den promenaden är så efterlängtad men har inte haft tid innan men nu har jag bokat in honom i min lilla kalender. Ingen träning ikväll, men onsdag & torsdag ska jag ge järnet för på fredag drar innebandyn igång igen, 20.00 i Färjehallen mot FIBK, ska bli sjukt roligt! Viktiga matcher den närmaste tiden så gäller att alla är taggade till tusen!

 

Nehe, dags att dra bort gammalt nagellack & tagga för 6 timmars jobb till!

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0