Paus

Tänker nog ta paus i skrivandet ett tag då jag känner att mitt liv handlar bara om jobb & jag vill egentligen lägga in en massa bilder men det hinns inte med som sagt då jobbet tar alldeles för mkt tid. Idag var det jobb mellan 5-11 & sedan 16.45-18.45. Så nu är man riktigt seg så ska snart pallra mig till sängen hade jag tänkt mig. Imorgon är de jobb vid 5 igen, puuh!!


Kan berätta lite om min kommande vecka så vet ni vad jag ska hitta på iaf :)

Tis: Jobb 5-11 & sedan 16-20.
Ons: Jobb 5-11 & sedan 14-20.30 (city gross) & även träning därefter.
Tors: Jobb 5-12 & sedan 16.00-20.30 (city gross)
Fre: Jobb 5-12 & sedan Kalmar med mammi för lite shopping av arbetskläder & sedan jobb 15.00-21.15 (city gross)
Lör: Min enda lediga dag denna vecka & då blir de match mot Östra vid 14.30 & sedan står även två 20-års fester på schemat. Sanna i laget ska ha & min barndomskompis Andreas så är väldigt kluven för tillfället. Så får se hur jag ska göra..
Sön: Cl´s herrar spelar vid 13.30 så tänkte kolla en liten runda sedan blir de jobb 15.00-21.15.

Så för tillfället är jag inte alls sugen på utgång & vara bakis på söndagen utan vill mest ha en lugn lördagskväll då det är jobb hela tiden typ & min enda lediga dag. Så är som sagt väldigt kluven, men ska känna vad kroppen säger också för tillfället är den inte alls pigg & hälsan går i första hand & de hoppas jag Sanna & Andreas förstår.

 

Sedan sa en vis man till mig att pengar inte är allt, jag jobbar väldans mkt & längtar tills lönen ska komma men när den väl kmr blir jag inte så super lycklig utan mest trött. Pengar kan verkligen inte göra en superlycklig dock är det en bra bit på vägen att ha pengar sparade ifall man vill göra ngt med sitt liv. Men vi får väl se hur länge kroppen orkar, tills dess kör jag mitt race.

 

 

nehe, dags att borsta gaddarna & sedan sova.

 

höstdepression, nej tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0