said & done

God natt, eller snart iaf. Var ett tag sedan jag skrev det hinns liksom inte med längre. Jobbat hela veckan & har en 10 timmars dag imorgon om vi inte ska till Kalmar & kolla bil. Sedan blir de bara 9-15 på fredag på City Gross, ska bli riktigt skönt med kort dag på fredag & sedan hem. Hoppas på att de blir plankstek eller hemmalagad pizza får se vad de kan klura ut föräldrarna. Jobb lördag 13-20.30 & sedan söndag är jag ledig. Bjön Rosenström på Sandra på lördag också men vet inte hur brudarna tyckte om de, ska vi gå ut??


Nehe, till de egentligen jag skulle tala om. Har nu beslutat mig för att ta en paus ifrån innebandyn fram till jul så får vi se hur de känns då. För tillfället känns absolut inget bra & jag tycker inte ens de är roligt. Känns som en pest & pina att pallra sig till träningen. Har verkligen varit down ett bra tag men jag ville ge fibk-matchen & Östra-matchen en chans & de har de fått nu men fortfarande samma känsla. Så beslutades idag & riktigt tungt att berätta för tjejerna. jag vart riktigt riktigt tårögd & hade jag inte slutat prata hade tårana börjat ramla nerför min kind men nu är de sagt & gjort iaf. Jag kommer såklart följa dem till 100 % & se matcher men själv ska jag bara vara en trogen supporter ist. Beslutet känns för tillfället väldigt bra & tjejerna tog de bra. SKönt att se att så många bryr sig, de betyder verkligen väldans mkt ska ni veta. Så nu tar vi en dag i taget så får vi se vart vi hamnar, ska ordna upp alla personliga saker innan jag kan lägga full fokus på innebandyn igen.


Nehe, var de jag ville säga & att ni tjejer har en väldigt stor roll i mitt liv så ni vet de.


Btw, tack till pappi idag som i cirka 8 timmar fixade & grejade med min dator. Uppdatweringar & massa stuff som jag inte gjort på tusen år. Inte alls teknisk, men det uppskattades så tack så jätte mkt. =)

Nehe, klockan ringer vid fem imorgon så natti natti!


PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0