sleep well cykelställ


idag fick jag inte börja vid 4 för det var ngt som hade gått sönder, så 05.45 drog vi igång idag & jag jobbade till 14.45. Så vart ganska många timmar idag faktiskt, slappat hela kvällen bara & det är fantastiskt skönt. Pallarade mig iaf iväg till Martin för 1 h promenad, skönt att snacka med en grabb som förstår för en gångs skull, har blivit lite klokare iaf. (tror jag)


Dock ska jag börja jobba vid 4 imorgon ist, så jag kan pallra mig hemåt runt 11 hade jag tänkt mig. Sova några timmar & sedan blir de träning i Kalmar. Ska även hinna förbi sjukhemmet & hälsa på en liten tant också då blir hon nog glad. SKönt att träningen ändå är sen imorgon, men blir nog värre att kliva upp vid halv fem på torsdag men men. Hade sett fram emot innebandymatch på fredag, ledig lördag & sedan jobb söndag men det ändrades såklart ganska fort. Match på fredagen står fortfarande kvar men jobb på lördag 12-19 & söndag 10-19, så ingen ledig helg. MEN NÄSTA HELG DÅ ÄR JAG LEDIG PRECIS HELA HELGEN! LYCKA!!!!!! innebandymatch på lördag som är hemma, skönt sedan även Sannas 20-årsfest men jag är iaf ledig. Så skönt för de kmr bli mer än 40 timmar nästa vecka så, för tillfället längtar jag till pengarna ramlar in!


Nehe, nu ska jag pallra mig till sängen & hoppas på en smärtfri sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0