back to Kalmar

Jaha, nu är även denna Söderåkra tid över så att säga. Idag ska jag till Kalmar igen, får åka med snälla Fia in så jag slipper bussen. skönt! Dock blir hon nog galen på mig för hon får hämta mig hemma för har hållt på med alldeles för mkt strunt idag så tiden räcker inte till & jag borde hoppa in i duschen också innan hon kmr.

Men dagarna har varit sköna, igår var de träff med Ews sedan var jag bara hemma & mös med familjen. Grymt skönt att bara ta de lugnt. Som sagt får jag ej internet nu så min vecka kommer se ut såhär förmodligen:

Tisdag: Jobb 16-21, sedan får jag besök av Harry :)
Onsdag: Tvätta & jobb 16-21, ska försöka komma loss lite innan så jag kan träna.
Torsdag: Jobb 8-14.30 & sedan 16-20.30
Fredag: Jobb 8-14.30 & sedan 15-21.15
Lördag: Jobb 13-20
Söndag: Hem till S-åkra med bror & hans sambo


Veckan efter det är de 37 timmar jobb som gäller på ena stället, så blir två intensiva veckor men jag har lite andra planer på G.. Men de kan jag bara säga när jag har smidit klart mina planer.

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag stinker bokstavligen!

See yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0