flytet



Nu har man äntligen kommit hem till S-åkra en runda. Anlände vid 20 igår efter en trip till Växjö där de vart 3 poäng. Fy tusan så gutt brudar, var en riktigt go seger faktiskt :) Dock var jag bara hemma 1.5 h innan det stod annat på schemat, min lördagskväll kunde absolut inte slutat bättre på ngt sätt. Så sjukt glad & lycklig för tillfället. Får hoppas bara det håller i sig ett bra tag framåt, men hade verkligen en kanonkväll. :)


Hemma alldeles för sent, stod jobb på schemat idag 10-19. Vidare till pizzan där det var snack om Sälen resan, mkt planeringar osv. Undra om de verkligen kommer bli av, jag vill det men vi får väl se som sagt hur allt kommer sluta. Imorgon är jag helt ledig, så det som står på schemat är att jag iaf ska träffa Ews. Hoppas vi kan åka en trip te KNA så jag kan handla in lite höstmys, men vi får se. Sedan blir de även en liten löprunda för ingen träning på hela denna veckan, får se hur dett ska sluta.

Nu ska jag krypa till sängs & sova för är ganska sliten alltså.



du är sjukt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0