jobb


Jaha, idag vart de jobb igen men jag smörade te mig så jag kan sluta vid 20 så jag hinner träna. är så sjukt sugen på de så jag kände att jag verkligen behövde göra de :) Så ska snart gå iväg till träningen. Gulliga Liza fickade macka till mig för jag är väldans hungrig...


Imorgon är de tretton timmar som gäller så ikväll blir de sängen tidigt, ska dock hinna göra pannkakor till matlåda imorgon. det ska bli mums för är så sjukt sugen på de :)


nu ska jag fortsätta jobba lite till & jag längtar tills på söndag då jag får åka hem till S-åkra igen en runda.


jag funderar på att köpa bil, är verkligen väldigt kluven om jag ska ge mig på att eller ej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0