jobb/frisör/träning


Detta skrev Fia på sin blogg, skulle bli väldans roligt om jag överarbetade mig så mkt så jag blev såhär. Läs & skratta ;) hahahaha 

Sanna hittade en artikel på aftonbladet om en tjej som jobbat och stressat så himla mycket så hon tillslut hade hamnat i psykos. Visst låter väl rätt synd om henne men artikeln va verkligen skit rolig att läsa och tillslut trodde hon att hon va en häst hahahaha, är kommer ett litet utdrag ur artikeln:

-Anneli tog sin portfölj och lämnade jobbet, satte sig i bilen och körde hela natten. Hon stannade till vid kyrkogårdar och pratade med de döda.


Anneli mådde allt sämre och till slut blev hon tvångsintagen på en psykiatrisk avdelning på sjukhuset i Trollhättan efter att ha försökt flyga på en sopkvast utanför polisstationen i Trollhättan. Psykosen ledde till tvångsföreställningar och när det var som värst trodde Anneli att hon var en häst.

–Gnäggande galopperade jag in på psyket och började äta på en blomma som stod i en kruka i fönstret.


http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5982262.ab

 

 

tycker jag lät sjukt roligt, hahaha!

 

Men dagen, kom hem till S-åkra igår vid halv tio & sängen direkt. Steg idag upp vid 04.20 & sen dess har jag hållt på. Jobbat X antal timmar sedan satt jag hos frisören X antal timmar också.. Så jag är verkligen helt slut nu men ska pallra mig inåt stan för träning & sen ska jag SOVAAAAAAAAAA... dock jobb imorgon vid 06.00 igen men men. det enda positiva idag är att mina lönespecifikationer har sett sjukt roliga ut så på fredag får jag belöning för allt slit, har redan skrivit en lista på vad jag vill ha & ska köpa till mig själv som belöning. hihihi.

BTW, 10 JANUARI ÅKER JAG TILL SÄLEN :D :D för tillfället är det de som gör att jag blickar framåt & längtar så sjukt mkt!!!

nehe, dags att fixa & pallra sig Kalmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0