käre vän



Hej alla läsare!!

Jag lever som aldrig förr, jag mår prima som en ballerina faktiskt. Har börjat vänja mig vid att inte har internet i lägenheten men jag borde nog fixa det iaf för det tar sådan sjuk stor tid att uppdatera sig när man väl får internet igen. Just nu är jag hos min lilla vän som gladeligen lånade ut sitt bredband till mig. Det tackar jag för! Igår fick jag även smaka på tacos & kollade Johan Falck nr 2 vapenbröder men den vr inget att ha alltså.

Jag mår som sagt bra & den senaste veckan har det varit mycket jobb, lite träning & även en fest hann vi med. Bilder finns på FB för er som vill se, det var en galen kväll som slutade helt okej.

Jag saknar lite hem nu faktiskt, men vet inte riktigt när jag ska hinna hem. Har varit ledig onsdag & torsdag men då har jag ist tvättat & träning på kvällarna så det blir aldrig att man kmr ngnstans.. Så nu sitter jag här hos min vän & ska snart iväg & storhandla för det är sjukt tomt i mitt kylskåp sedan även hämta ut min nya klubba & tränarens skor & Jersans klubba lovade jag att ta med också. Ibland är jag bara för snäll alltså :)


Nehe, jag kanske skulle göra de jag kom hit för att göra nu när jag får låna bredbandet. Men ville bara säga att jag lever & det rullar på fint, vet inte riktigt om jag vill hem efter denna Kalmar vistelse men att även bosätta sig i en lägenhet är inte riktigt jag... får hoppas det löser sig på ngt sätt, jag hoppas på två feta löner nu i Oktober det är iaf en sak som är säker!!


lite om helgen & nästa vecka då. imorgon & söndag jobb, lördag match. Sedan ledig måndag sedan är de jobb tis-lör.. så nu börjar jobbveckorna ordentligt igen, hör av mig när jag får tillbaka mitt liv som sagt ;)


saknar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0