livet är bra knepigt



Hade väldigt trevligt här hemma med brudarna igår på förfesten, det var väldans mys. Runt 21 drog vi ner till Möre där det var sjukt mkt folk alltså, gammalt som ungt. Blev inte alls mkt dans utan mest snack med varenda gammal kotte som ville prata, många som vet vem min pappa är & automatiskt vet de vem jag är då tydligen. Lite pinsamt när man står & snackar med ngn som man inte har ngn aning om vem de är & den personen känner mig helt & hållet typ :P


Jag gick hemåt runt halv ett efter lite tråkiga incidenter, men som sagt är det väl bra att få veta sanningen ist för att gå & grubbla på saker & ting men vissa saker kunde skötts bättre. Besviken är bara förnamet, men det är bara att ta nya tag & försöka på nytt på annat håll. det hårda är bara när man tkr om ngn så mkt, men men.


Vaknade idag runt åtta, pallrade mig ner & käkade frukost sedan en långpromenad med Sis. Sjukt skönt faktiskt, grymt bra väder idag också. Ska inåt stan snart för ska jobba på City Gross mellan 13-20.30. Hade gärna bara varit hemma & gått länge idag sedan kollat innebandy men men jobba måste man. Imorgon är jag helledig så då ska jag bara ta de lugnt & hoppas på fint väder så jag kan vara ute mkt. älskar hösten!

nehe, dags att få i sig lite käk & sedan göra matlåda efter all överbliven tacos igår. Vi får se vad kvällen har att erbjuda när jag kmr hem till S-åkra ikv. Hoppas på ett litet fint besök av Harry kanske så jag får prata av mig & få alla goda råd.


nu är jag verkligen tillbaka i verkligheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0