musik



Yeep, nu spelas musik på högsta volym med lillsis. Sjukt skönt må jag säga, snart är de sängen alltså för är sjukt trött. Jobbade 8-14.30 idag, sedan förbi en sväng till modehuset & blev två stövlar rikare. så har inhandlat tre nya stövlar denna höst, så ska lämna tillbaka ett par :P


Imorgon åker jag in till stan runt halv tio, sedan blir de jobb 13-20.45 & jag hoppas därefter på utgång på Palace. Ska kolla med innebandybrudarna imorgon & se vad de säger, hihih. Jag är sjukt sugen iaf & Liza du ska med ;)


nu måste jag packa inför imorgon & sedan blir de sängen. Kommer bo i Kalmar hela veckan nu, kmr nog kännas sjukt knasigt att komma tillbaka till lägenheten & vara själv ett tag nu när man varit van med folk hela tidne men men jag får överleva...



somliga går men kommer oftast tillbaka, man sviker aldrig en vän.. jag finns här för dig, idag, imorgon & föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0