no words


Jaha, idag vart de jobb igen. Klockan ringde 05.15 & det var sjukt tidigt att stiga upp med tanke på gårdagens träning & att jag var i säng vid halv tolv. Inte alls bra. Jobbade iaf till tolv sedan sov jag mellan 13-16, var sjukt skönt må jag nog säga!


Lagade lite mat med pappsen & sedan ut & grävde lite så fick iaf lite träning. Hoppade innebandyn då kroppen inte alls känns bra för tillfället & motivationen är körd i botten. Tror det är för jag känner mig stressad pga allt jobb & även att jag jobbar så mkt. Det tar verkligen på krafterna!! Man förstår nog inte riktigt det själv men det tär, de gör de verkligen. Så förlåt brudar att jag inte tränade men hade inte gjort så mkt nytta när jag känner såhär!!


Det är lite knas för tillfället, förut verkligen längtade jag så sjukt mkt till innebandyträningarna & nu tkr jag mest det bara är en pest & pina faktiskt. Ett jobbigt moment som jag måste genomföra & så ska det verkligen inte vara. Dock försöker jag köra 100 % när jag väl är där för att det inte ska gå ut över tjejerna, men det är inte alltid så enkelt alltså. Känner mig så taskig för alla satsa & klubben satsar så sjukt hårt, då måste alla ge allt i alla lägen. Får se hur de kmr sluta, ska ha mitt personliga samtal med tränarna på onsdag & då ska jag ta upp allt jag känner & sådant med dem så får vi se vad vi beslutar om... Kanske är bara att vi inte har ngn match som gör de, dock vet jag att det är andra faktorer som spelar roll som gör att jag känner såhär, dock ska de ej nämnas i denna blogg.



Nehe, nu ska jag pallra mig till Torsås Sporthall så jag får hjälp med att hooka min nya klubba så jag får de gjort & kan försöka spela mig in med den :)

 

ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0