working 9 to 5



Tjohej!


Yeepp, jag lever fortfarande. Jobbade i måndags 13.30-21.00 & steg upp väldigt tidigt. Så gjorde bara lite nytta, sedan jobbade jag hela dagen. Idag hade jag sett fram emot en liten shopping & " ta hand om mig dag" men de blev ist jobb 10-15 & sedan även jobb 17-21. Mycket surt vill jag lova, men snart är dagen slut SKÖNT!! Imorgon är de jobb 8.45-16.30 sedan hem & greja efter de blir de innebandy träning.

På fredag är de party & samtidigt som jag är sjukt rädd för den kvällen så längtar jag ngt enormt! Lite tacokväll hemma hos mig med brudarna & sedan Möre där fler folk kmr vara.

nu ska jag snacka skit med Stina!!

p.s hon hälsar :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen får jag träffa dig! :D

2009-10-27 @ 20:59:35
Postat av: Anonym

/Julia

2009-10-27 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0