yesterday



Gårdagens party var väldans kul vill jag säga! Fick ej sluta tidigare så vid 20.45 cyklade jag hem i ganska mkt regn. hade verkligen ingen aning vad jag skull ha på mig men de blev ganska tillslut faktiskt :) Var hos Stigson runt kvart i tio där Liza, Sanna, Herrlin, Stickan & Jeili infann sig. mkt go förfest & jag väntar med spänning på bilderna.. Vidare till Palace med taxi där det var sjukt mkt folk, jag börjar faktiskt tycka att Palace är ganska överskattat men men. Belv stämplad X antal ggr så idag har man väldigt ömma fötter. Gick hem med Liza så var hemma runt halv tre & då var sängen väldigt efterlängtad. Men förövrigt en riktigt bra kväll!

Fick ju sova en timme längre idag men hade väldigt svårt att sova, så sov lite av & an mellan 8-9.. Började jobba vid 10 & jobbar nu till 18.45. Hade gärna velat haft lite pyjamasmys eller ngt sånt idag men det ser ju tyvärr inte så ljust ut med de :( Ingen som vill/kan eller orkar så får nog sitta i min lilla ensamhet i lägenheten. Ingen mat har jag nästan heller & är inte så fun att köpa när jag snart ska flytta hemåt. Sitter & funderar på vad jag ska äta idag, får nog bli ngt köpt blärk men men!

nehe, back to work. sjukt lugnt idag, på fredag jobbar jag min sista dag. hihi


back to reality

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0