att bo i en väska



Det är precis vad jag ska göra de nästkommande dagarna, bo i en väska. Då tiden är knapp när man ska arbeta, spela innebandy osv så får man ibland packa ihop sina ägodelar så mycket man kan för att vara ute på vift. Något jag absolut inte tycker om men som är ett måste då man bara har en bil osv. Idag jobbar jag 17-21 och imorgon börjar jag vid 8-11 & sedan 16.30-20.30. Så känns onödigt att åka hem ikv då när jag börjar tidigt på fredag så ikväll blir de övernattning på varvsholmen, de ska bli mys ! :) Tror dock jag kmr åka hem fredag kväll för att ta bussen in på lördag igen till matchen men har inte riktigt bestämt mig. Orkar verkligen inte packa kläder mm för tors-sön. Väskan blir sjukt tung osv, därför tar jag nog bussen hem imorgon & in på lördag igen för då är de match. Vart jag tar vägen & sover mm efter den kvällen får jag se. Jobbar 10-19 på söndag sen igen. Nästa vecka jobbar jag 8-12.30 mån, tis & fre. På fre åker vi även till Göteborg med innebandyn & är borta hela helgen. Ska bli kalasroligt faktiskt :)


Nehe, dags att hoppa ur sängen för den ligger jag faktiskt fortfarande kvar i pga att det blev väldigt sent inatt. Så dags att hoppa in i duschen, käka frulle, fixa käk & börja packa ihop mitt liv i en väska.


pusselipusss

Kommentarer
Postat av: Liza

hos mig finns det alltid sovplats, om du skulle behöva;) =)

2009-09-03 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0