bedtime



Yepp, blev jobb 16-21 idag. Gick väldans bra :) Jag cyklade från city gross te sporthallen på 7 min, jaa ni läsr rätt 7 minuter. de gick tusan mig väldans fort! Den sköna & lugna helgen som jag hade sett fram emot ändrades dock draktiskt. Jag som tänkte att de skulle bli ett litet fylleslag på lördag får nog helt enkelt ställa in de tyvärr. Blir jobb på lördag först 8-13 & sedan 13.30-20.30. Efteråt hoppas jag att jag kan få komma hem till S-åkra. Får nog diskutera lite med pappi eller bror om de är villiga & gulliga att låna ut en liten bil te mig. Är nog dags att kolla efter en liten bil nu som jag kan ha & köra med. Hoppas jag iaf kan komma hem till S-åkra då & se på film med lite folk eller ngt sådant funny. Söndag blir de jobb 11.30-18 & efter de stannar jag i stan. På måndag blir de jobb 16-21 & sedan åker jag förmodligen hem till S-åkra då. Ska spendera lite tid hemma hade jag tänkt mig, längtar faktiskt hem för tillfället. Mest är de folket man saknar & familjen. Sedan lugnet & den friska luften. Kommer iaf hem på fredag för ska se innebandyn, Flyers hade hemmapremiär & har jag tur får jag med mig en liten pojk kanske också. Insåg att jag nog borde ringa pappa & mamma så de vet lite vad som händer i mitt liv :P


Klant jag insåg att jag börjar 8 imorgon & jobbar te 15. Sedan jobbar jag 17-21. Så ganska lång dag imorgon, men skönt när pengarna kommer. Så jag fick såklart styra upp lite mat, så slängde på lite kyckling så jag gjorde en pastasallad med kyckling på det jag hade hemma. Kommer nog bli gott. Insåg även idag att jag får massa pengar på fredag & denna månaden så behövs ingen hyra betalas. YEEESS! Dock åker nästan allt in på sparkontot, grabbarna där hemma har börjat snacka om skidresor. De åker alltid & åker skidor & denna gången hade de bjudit med oss tjejer. Fan så najs om de nu verkligen blir av, vissa behöver jobb & liknande men man kan ju alltid hoppas! Får tjata lite på grabbsen helt enkelt.

nehe, dags att hoppa i sängen för klockan ringer vid 7 imorgon. har haft tur med regnet hittills när jag har cyklat så jag hoppas de fortsätter så.


snart är jag hemma, det blir skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0