Börjar kroppen säga ifrån?


Jaha, mina lediga dagar som skulle spenderas i S-åkra försvann ganska fort för det blev ingen ledighet. I måndags kväll ringde de från City Gross & frågade om jag ville dela ut soppa. Sagt & gjort, stod & delade ut soppa mellan 13-19 så bokstavligt talat stank jag soppa efter de men pengar är alltid pengar som sagt.

Idag tog jag bussen in, hämtade lite saker i lägenheten & sedan cyklade jag ut till Norrliden för att mysa & rasta min brors & hans sambo två hundar. Mycket mysigt är det, ska snart bege mig till jobbet för att jobba 16-21 så ingen träning ikväll heller :( Önskar timmarna kmr gå fort!


Har legat i soffan nästan hela eftermiddagen, fryser så sjukt mkt & har en huvudvärk som inte är & leka med. blää! börjar kanske bli sjuk eller så är det kroppens sätt att säga ifrån på, att jag måste börja ta de lite lugnt för som sagt jobbar jag 24/7 nu känns det som & sömnen blir då lidande. Ska försöka pröva med vitamintillskott innan & se om de hjälper. Skulle verkligen velat träna innebandy idag men men, saknar tjejerna ju!

Nehe, dags att slänga i sig lite mat & hoppa på hojen till jobbet. Har nog cyklat cirka 2 mil idag när jag är klar med allt cyklande :) Förresten får jag nog besök ikväll av Stina, ska ringa henne nu & kolla om hon kmr eller ej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0