bredband upphör


Jaha, det var faktiskt ganska roligt på jobbet idag :) Timmarna gick sjukt fort för var mkt folk & sedan när jag skulle ha rast fick jag hela 30 min & då vart jag väldigt glad :D Tio minuter innan jag skulle åka hem frågade en tjej om jag kunde jobba imorgon, sagt & gjort tog jag på mig det också så ingen träning imorgon. De blir ist jobb 11.45-20.30. Jag som bokat tvättid imorgon 11-15 men får boka av den när jag vaknar imorgon för vågar inte gå ner i tvättstugan nu, ska försöka gå upp så jag hinner tvätta mina jobbarkläder imorgon så blir upp runt 8 skulle jag tro. Får tvätta de & slänga in de i torkskåpet för har bara ett set med kläder & känner att jag MÅSTE tvätta de för de stinker soppa!!!


Jag vart sjukt hungrig när jag kom hem & jag insåg att jag verkligen inte har ngn mat. Så nu får nog mamma eller pappa pallra sig in & besöka mig så vi kan åka & storhandla på jobbet. Behöver nämligen bil då känner jag, för jag tar aldrig all mat på cykeln. Så nu när mammi & pappi ser detta kan ni väl höra av er så vi kan boka en tid ;) Annars kanske de finns ngn generös stackare där ute som vill med en trip till City Gross & handla. hahaha! För det är verkligen dags att fylla på för jag har verkligen inget alls, ska vara glad om jag kan få en macka te frukost imorgon & som tur var har jag en matlåda som jag kan ta med mig imorgon te jobbet men på fredag blir de svårare att fixa mat. HJÄLP SOMEBODY!!


Angående rubriken så upphör mitt bredband imorgon, eller tjejen som har lägenheten har sagt upp det & jag kommer därför inte ha internet. Skulle ha fixat mobilt bredband men tiden har inte funnits så tänkte gjort de igår men då är de jobb som gäller hela dagen så jag får väl se när jag kan på internet igen. Hinner kanske på lördag innan matchen för då ska Liza & jag gå på stan en runda & hitta ngt som man kan ha på sig på vår utekväll :) Så det kommer ej bli mkt bloggande nu då så ni förstår det..

nehe, dags att hoppa in i duschen för jag fryser så sjukt mkt!

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0