då var denna helgen redan gången


Fy fasiken vad helgerna går fort alltså, känns som om jag inte hinner med ett dugg! I fredags såg jag som sagt innebandyn som de förlorade, var hemma runt 22 & sedan vart de sängen direkt.

Idag steg man upp runt sex, Cecilia hämtade mig vid sju & vi drog inåt stan. Hämtade bil & jobbade sedan mellan 8-13. Stackars Cecilia fick åka hem pga magont, hoppas hon blir bättre! Kom inte iväg från jobbet förrän 13.10 så det var väldans bråttom ut till City Gross. Där vart de jobb 13.30-20.30. Grymt mycket folk men sedan den sista 1.5 fick jag gå på golvet & greja. De älskar jag verkligen, då vart jag glad :D :D :D Min käre bror körde hem mig, tack! SÅ sitter & kollar på bingolotta (har ju typ inga kanaler) & precis käkat lite kebab i pita. De var verkligen inte så najs, men jag fick ner lite iaf. Ska fixa matlåda te imorgon med då de blir jobb 11.30-18. Sedan hem & SOOVAAAAAAAAA. dock vill jag med feeeeeeeestaaaaaaaaa :(


Nästa vecka blir lugnt så måndag kväll åker jag hem & hur länge jag blir hemma låter vi vara osagt. Insåg även att jag inte jobbar på lördag så då kan jag vara med på seriepremiären, de är lycka de :D Får bara hoppas jag får spela, tränade inte hela förra veckan & kmr ej kunna träna på måndag heller för då jobbar jag. så tur att man har varit ute lite iaf & tränat :) Men sedan onsdag & torsdag är jag verkligen på att :P


nehe, nu ska jag nog hoppa i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0