en bra dag



Även om det var 10.5 h jobb igår så blev kvällen galet & sjukt bra. Blev riktigt glad när ett sms damp ner lite efter nio & runt tio hade jag sedan besök. Kollade nya Johan Falcks " Om GSI, gruppen för särskilda insatser" jag tycker faktiskt att den var bra även om min USB port inte ville vara med oss vissa stunder så vi fick starta om osv. Men vad gör de med bra sällskap ;) Blev en liten stunds sömn när man sedan vaknar & sällskapet skulle hem så vart klockan 04.30. Men om ngn ska ha bilen så kallar plikten helt enkelt, men tack för en bra kväll :)

Vaknade runt åtta första gången för Harry trackade mig med sms, sedan fortsatte hon så vid kvart över nio fick jag nog & hon fick ringa mig ist :P Hon ska iaf stå utanför min lägenhet idag när jag kmr hem sedan tar vi n gemensam buss hem till S-åkra. Ska bli grymt skönt att komma hem, ska nog ringa mamma också så hon vet att jag kmr & övriga familjen med förstås.


Jag har även världens bästa bror med sambo alltså, de ställer alltid upp! Hade nämligen ett litet problem, ska ju hem idag till S-åkra med bilen & kolla Flyers. Sedan ska jag jobba 8-13 på kundservice & sedan ville city gross att jag skulle också börja vid 13. Jag fixade då till det så att jag fick komma vid 13.30 ist. Problemet var bara att när jag hade lovat detta så hade jag verkligen ingen aning om hur jag skulle ta mig från stan ut till City Gross på 30 min när jag inte ens har cykel vid jobbet för åker med Cecilia in. Det löste sig ändå bra så imorgon bitti får jag hämta bilen hos dem & sedan ta den ut till City Gross för min bror jobbar ändå sent & hans tjej skulle med jobba. Så står bilen ändå där helt enkelt, så man kan säga att de räddade mig ganska rejält där! får nog ta & bjuda dem på middag ngn dag :P

Idag var det löning så ska kika in & kolla hur mycket jag fick, hoppas det var lite pengar :) Ska jobba 12.15-16 så dags att börja packa för en natt på landet & kolla innebandy med Ews mfl.

have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0