flytt & flytthjälp


Som vanligt när jag ska göra ngt hamnar jag här, sitter ihop sjunken i datastolen men man behöver ju såklart paus om man ska orka. Har precis fått ner lite kläder i en stor Inter Sport trunk & den är full & då har jag ej börjat med "finkläderna" ännu. Hur tusan ska detta sluta & jag som inte tkr jag har så mkt kläder ens :O Mammi slängde i en tvätt också så har såklart kläder där nere som ska med. Sedan för att vi åker till Göteborg ska sovsäck, liggunderlag osv med. Hur ska jag fixa allt? Tur att bror min med sambo är så gulliga att låna ut deras bil tills imorgon & att jag har skaffat flytthjälp. Är en god vän som ska hjälpa mig dra in alla väskor, får tänka på att musklerna behöver nog jobba lite ;)

Dags att fortsätta packa skulle jag tro för 13.15 tar jag bussen in te stan & då ska förhoppningsvis det mesta vara nerpackat. Men man kan bara hoppas! Har nog en vanlig flyttlåda kvar som jag kan ta & slänga ner massa saker i. Jag säger bara tack godegud att lägenheten är möblerad alltså!

dags att slänga ner resten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0