gameday 2


Jaha, idag var det dags för match igen ja. Gårdagens match ska vi nog icke prata om men om ni vill veta lite så klicka på denna länken så kan ni läsa om vad Fleetwood & Danne tyckte iaf :) dock verkar de inte som länken vill som jag vill så klicka här ist & ta er fram till damerna ist äsch de verkar fan som inget fungerar idag så skit samma! ni får helt enkelt gå in på CL´s hemsida & klicka er fram till reportagen.


Känns som om jag har blåmärken över hela kroppen, lite mör är man men jag sitter & taggar för en ny match mot Westervik vid 11.30 i A-hallen. De ska bli roligt :) SPelade hela igår så får se hur mycket man får spela idag, hoppas på mycket iaf :D Sedan blir de hem & duscha, vidare till herrarnas match & sedan blir de hem till landet. Ska ha lite middag för Annie tydligen som lämnar för Nooorrgeeeeeeee :( Hoppas du får det bra! :D Så utgången som jag tänkte på blir ej av, ist blir de en natt hemma i Söderåkra.


nehe, dags & borsta gaddarna & ta fram fajting blicken & sätta sig på sin monstercykel & cykla :)


wish me good luck!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0