gameday



sitter & diggar till lite musik nu & taggar för match. står nämligen match mot FIBK på schemat, skickade ut sms te lite tjejer (de jag har numret te) så jag verkligen vet att de är taggade till tusen ;) fick två svar tillbaka kanske så jag är nog icke så populär ;) hihi!

vart jobb mellan 8-13 idag, mkt ring & jag sålde bra. känns kalas skönt har varit mycket jobb nu nämligen & mer blir de nästa vecka. Sjukt mycket då men veckan därefter kmr jag troligtsvis åka hem en runda :P

sedan kollar jag runt lite på nätet nu, på lite volontär resor & sånt. skulle vara skönt att pröva på ngt annorlunda te nästa år. Har man aldrig testat vet man icke hur de är ;) Känns som att mitt liv ser likadant ut hela tiden & visst de är inte ngt fel med de men skulle nog vilja ha lite variation för tillfället. kolla detta så får ni se: http://www.volontarresor.se/thailand_socarb.asp


nu ska jag väl packa klart väskan så jag ej glömmer ngt & tagga vidare.

wish me good luck!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0