helgen


Lirade som sagt match igår, vinst med 1-5 så de var kalas. Hela laget gjorde en bra match & laginsats så de var kalas. Tjejerna festade & drog till Vallen medan undertecknade åkte hem till Söderåkra. Hämtade upp Harry och vi snackade lite skit. Fick köra lillsis te party sedan handlade vi lite & kvällen slutade med att vi fick besök av två fina pojkar så kollade Batman, the dark night. Kvällen började bli sent, hämtade Jenna darling & sis med kompis. Så fick en inpuls nattgäst inatt, Jenna men det var mysigt de också. Alltid roligt att dela säng ;) hihih.


När klockan ringde idag vid kvart över åtta var jag allt annat än pigg, somnade runt halv fyra inatt så det har nog sin förklaring. Jobbade mellan 10-19 & det var en sjukt slapp dag. Hade 40 samtal på hela dagen så kollade mest tv & glodde runt på nätet. Men man blir ändå seg & får ont i huvudet. Hemma väntade de kebab i pita, mkt  mumma.


Ikväll har jag packat lite inför flytten på torsdag & ska snart packa min väska till imorgon. Jobbar nämligen 8-12.30 imorgon & sedan blir de en hemlis. På kvällen blir de träning med tjejerna, ska bli najs :) Kan träna alla dagarna denna veckan så är skönt.

nu ska jag packa väskan så jag inte glömmer ngt & sedan blir de sängen.

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0