jobbnarkoman

tog mig igenom 12.5 h på jobbet idag, var sjukt jobbigt & mkt samtal men jag klarade. mycket stolt må de nog tilläggas :D


jag är lycklig för tillfället för jag ska bo istan från 10/9-30/11, ska hyra andra hand en lägenhet. Ska bli skönt att prova på det med helt egen lägenhet & när det är under en kortare tid också så jag verkligen kan se om jag trivs. :) Känns kalasbra, så på torsdag blir jag stadsbo på heltid under ett tag framåt! Ska bara hitta en gammal cykel också, inte de lättaste skulle jag tro :P  äntligen går livet lite som jag vill, framåt & inte bakåt så det är verkligen ett stort plus i kanten! Ska bli skönt att slippa pendla & tänka flera steg framåt. hihi!


imorgon är de match med laget mot Westervik borta, ska bli roligt att lira match då jag har missat 2 träningar denna veckan. Inte alls roligt men nästa vecka kmr jag kunna träna alla & vi drar också till gbg nästa helg för innebandy! Kommer bli skitroligt :) Imorgon ska även tjejerna ut och även om de lockar avböjer jag nog, får höra alla smaskiga detaljer sen ist! Ska nämligen jobba 10-19 & har lovat hämta syster imorgon natt i B-kvara så jag hoppas på lite filmmys hemma i Torsås ist :)



nu ska jag börja packa ihop lite för imorgon & sedan blir de sängen för är helt slut.



nattinatti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0