lycklig :D


jag är sååååå sjukt lycklig, inget kan beskriva hur jag känner just nu. det bara spritter & pirrar i kroppen :D

stort till mina föräldrar & syskon, stöttar alltid & finns där med sina kloka ord. jag älskar er ofantligt mycket, ni har skapat den jag är idag. jag har haft tur som har en sån bra familj :D

nu befinner jag mig på varvsholmen hos min kära vän Harry som jag har bjudit in mig själv hos. ska jobba 8-20.30 imorgon då jag tog hela dagen ist för att bara jobba 7 timmar. känns mycket bra, pengar pengar. bättre då jag redan är i stan liksom, kmr vara segt vissa stunder men jag ska fixa de.

nu ska vi kolla tv, de jag mest ville få ut är att familjien betyder mkt & är allt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0