Måndag



En lite parantes innan jag börjar dagens inlägg, igår gick jag & la mig. Slumrade till lite & sov sedan vaknar jag av att ngt rinner. Jag tror såklart att jag hade börjat gråta men när jag sen inser att jag inte gråtet tänker jag" Vad fan kan detta vara".. Jag finner inget svar så går upp & tänder lampan, JAG HAR FÅTT NÄSBLOD! Fy fan ska jag säga er, de var ingne vacker syn. Bara vakna upp & ha näsblod liksom. blärk! Det var blod praktiskt taget överallt kändes det som, icke roligt! Men fick iaf stopp på de & kunde somna sen igen.

Idag var det ngn jävel som slog i elementet tidigt på morgonen innanför dörren te lägenheten, alltså i foajen. Vaknade & vart skitsur, drog kudden över huvudet & somnade sen igen. Gick upp runt 11 igen, kände att jag behövde sova & det stämde väldigt bra :) Idag regnar det i Kalmar, inte skoj alls. Ska snart ta tag i att städa lite & diska hade jag tänkt mig sedan ska jag laga pastagryta med pasta idag. MUMMA!!


skulle egentligen ut & springa med idag men de blir nog en promenad eller så får jag skjuta upp de te imorgon. Beror på om regnet vill hålla upp eller inte. Jag kommer inte kunna blogga så mkt denna veckan så tänkte delge lite hur min vecka kmr se ut ist :)

 

Måndag: Städa & diska, jobb 16-21 & sedan S-åkra :)

Tisdag: Hemma i S-åkra hela dagen. Träffa Ews, Martin & kanske Harry.

Onsdag: Åka till Kalmar, jobba 16-21.

Torsdag: Helledig & äntligen får jag träna innebandy :D :D lycka!

Fredag: Jobb 11-19 & sedan kanske bio?

Lördag: Seriepremiär 14.30 hemma (om jag nu får spela, inte tränat på typ 2 veckor).. sedan fest :)

Söndag: Jobb 10-19

 

Lite surt att jag bara kan träna en dag denna veckan när jag hade tänkt & trodde att jag kunde träna två. Men sedan frågade City Gross om jag kunde jobba där på onsdag & jag måste liksom jobba av så mkt som möjligt för att sedan kunna vara med på mkt matcher osv. Hon sa nämligen att jag skulle jobba varannan lördag jämna veckor men de har jag inte fått på schemat så jag kan vara med på fler matcher än jag trodde & då måste jag försöka jobba så mkt som möjligt nu! Ska skicka iväg ett sms te tränaren nu så får vi se vad han säger!

 

nu ska jag laga mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0