Onsdag

Igår vart de lite besvikelse & diverse saker men jag la mig & somnade på stört. Kändes som att jag är på G att bli sjuk igen, icke bra! :( Men somnade som en stock & sov till 9 idag. Precis vräkt i mig lite frukost & sitter & funderar på vad denna dagen ska ge mig för ngt..


- Promenad
- Följa upp de hemska rånet som skett
- Jobb 16-21
- Kanske förbi & kolla lite innebandy
- Lämna matchstället på träningen
- Mat



Jaa, ni ser. Inte mycket som händer i mitt liv för tillfället. Dock är de jobb 8-15 imorgon & 17-21 sen igen. Så blir lite timmar då & på fredag slutar jag 16 & då åker jag hemåt för ska kolla på Flyers hemmapremiär ;)


nehe, nu blir de nog den där promenaden så jag blir av med den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0