Söndag = Bakisdag



Jaha, idag är det söndag & det brukar väl vara bakisdagarna men icke för mig. Steg upp vid 10 idag när klockan ringde, hade nog kunnat sova mycket längre men men. Jobb vart de mellan 11.30-18.30 & det gick ganska fort faktiskt för jag fick gå mkt på golvet. de är lycka de :) Var hemma runt halv åtta & beställde då en sallad. Orkade verkligen inte laga mat så jag får väl skämmas lite men men. Liza var här en stund ikv, det var mys. SKa kolla klart på fyran & sedan ska jag sova tills jag vaknar imorgon.


Idag anmälde jag mig till Göteborgsvarvet, 22 maj 2010 ska jag vara i Göteborg & springa 21 km. Ska bli sjukt roligt men det är väl dags att börja träna så imorgon är det dags att börja hårdträna. Ska dra iväg till Stensö när jag har vaknat hade jag tänkt mig & springa antingen 5 km eller 7 km. Kan inte riktigt bestämma mig, vet inte om jag ska gå hårt ut eller mindre.. Men vi får se som sagt om jag ens pallrar mig dit, kan tycka de är lite läskigt att springa där själv :P  Men i maj drar jag alltså te Göteborg för att springa, får se om jag får med mig ngn löpkompis :)

Idag när jag gick på jobbet mot omklädningsrummet så kom en lite kines emot mig på kanske cirka 5 år. Ungjäveln började sedan hjula igenom hela korridoren, helt sjukt var de. Jag stod bara & gapade. jag vill med kunna göra så men såklart kan jag icke de.

Nu ska jag nog pallra mig mot sängen, imorgon åker jag hem & stannar te onsdag förhoppningsvis torsdag men får se lite.


Kommentarer
Postat av: jeili

Träning i veckan då?



Låter som en grym idé att springa.. Du är duktig om du börjar träna inför det.

Ritkgit bra!

2009-09-28 @ 10:00:39
URL: http://jeili.blogg.se/
Postat av: Birger

Nee, Jeili. Jobbar idag & på onsdag men på torsdag kmr jag :D skulle varit ledig hela veckan men men!! Så får se om jag får spela eller ej.

2009-09-28 @ 11:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0