summering


nu är de lång tid igen sedan jag skrev så jag ska summera dagarna lite hade jag tänkt mig:

Torsdag: Flyttade som sagt in i lägenheten & det kändes kanon! Blev att göra iordning & packa upp allt sedan var de träning på schemat. Hade sådan energi så det bara flöt på & jag ville inte sluta träna. Vidare till Maxi där de blev lite storshopping på mat, mat är verkligen dyrt alltså men behövde fylla på förrådet lite. Hemma igen & packa upp alla varorna. Insåg att det är tråkigt att handla, man packar ner i vagnen sedan packar man upp de på bandet. Ner i kassarna, bär hem det och sedan upp från kassarna igen så det är en väldans massa släng. Somnade tidigt & sov hela natten rakt igenom & de var sååå skönt.

Fredag: Jobba 8-12, vidare hem & packa ihop de sista inför Göteborg med laget. Lizas mamma bjöd på mat inna vi stack & körde även oss till samlingen. TACK! Drog iväg till Göteborg med tjejerna efter en snabb visit på Inter Sport &n vilken resa det blev. Hade sjukt roligt alltså. Enda nackdelen är att min visdomstand började jävlas när vi var påväg upp & jag visste att det inte skulle sluta bra & jag hade så rätt. Vilken jäkla smärta jag hade & blev så nedsatt & trött. Vi kom iaf fram till Göteborg & installerade oss. Spelade match 21.50 men de blev bara en period för mig sedan tog smärtan överhand. Hamnade i säng runt tolv & somnade direkt.

Lördag: Var 2 gruppspelsmatcher med vinst som gällde & sedan även åttondelsfinal + kvartsfinal. Vinst i alla desa fyra matcherna och spel på söndagen var ett faktum. Här blev de 2 matcher av mig, smärtan var förjäklig vissa stunder alltså & jag knarkade piller som aldrig förr. Jag är så anti piller & tar dem aldrig men behövde verkligen dem i helgen alltså. Grymt skönt att Liza hjälpte mig att hålla koll på vad jag kunde ta & när jag kunde ta det.

Söndag: Semifinal stod på schemat, ett div 1 lag. De var spel från mitt håll men tyvärr förlust. De var mycket bättre så inte mycket att snacka om. Vidare till skolan för mat & sedan drog vi hemåt. Var hemma igår efter sju i lägenhetn & var skänt att komma hem. Blev en slappkväll i soffan med lite gottigott.

Idag är det måndag och jag jobbade på city gross 10-14.30. Sedan cyklade jag mig hemåt & lagade lasagne. Mycket mumma! Gjode även så jag kunde frysa in så nu har jag ganska mkt lasagne i frysen med slipper jag köpa färdigmat. Har sagt att jag inte ska köpa ngn färdigmat när jag bor här inne, får se hur de går. Gjorde även en stor mummig grönsallad. Nu ska jag börja packa upp väskan från i helgen & sedan lite senare ikväll blir de nog även en promenad med en vän :) Men ska greja i lägenheten nu & det är nog dags att plocka mina ögonbryn också. Träningen är frivillig ikv men tror inte jag ska dit då jag är väldigt seg i kroppen & behöver vara ifrån det lite ifall jag ska tycka det är roligt. I helgen är de mkt innebandy.

 

Även stort grattis till Stickan som fyller 22 år idag :) hoppas du har en bra dag!

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0