tjuv


snodde denna från Jersan i laget, har tråkigt :P

Regler:
Det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)! Lycka till!

1. Vad heter du? Malin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Majs
3. Flicknamn: Melina
4. Pojknamn: Markus
5. Yrke: Musiker
6. Färg: Mörkblå
7. Klädesplagg: mössa
8. Mat: macka
9. Sak i badrummet: Mascara
10. Plats/stad: Malta
11. En orsak att vara sen: Morgonsex ;)
12. Något man skriker: MEEEEEEEERRRRRRR
13. Film: Män som hatar kvinnor
14. Något man dricker: Mer
15. Band: Melody Club
16. Djur: Mås
17. Gatunamn: Mäster Mikaels gata
18. Bil: Mercedes
19. Sång: Mors lille Olle


Sådär, de var fan svårare än vad jag trodde. Tur att Liza hjälpte mig lite på msn iaf, hade nog aldrig klarat de annars ;) Nehe, detta var nog ett teckan på att jag nog verkligen borde hoppa i säng. hihi.

hoppas ni som är ute i vimlet har kul.

natti natti.


Kommentarer
Postat av: Jersan

Du var iallafall bättre än mig! =)

2009-09-27 @ 17:02:32
Postat av: Birger

jag fick som sagt lite hjälp av Liza, jag vart ganska trög ;)

2009-09-27 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0