tvätt & städ


Jaha, klockan pinglade vid sju idag. Inge bra att man inte kom i säng förrän runt halv tolv igår, bättring! Men har iaf hunnit tvätta 4 maskiner tvätt & den 5:e + 6:e ligger i för tillfället. Hade sjukt mycket tvätt, så det var dags att tvätta igenom allt! Så tänkte även vara duktig & dammsuga & städa hela lägenheten. En riktig tvätt & städdag alltså. 

Kom på en underlig sak förut, vi har två "pakering för gäster" där man ska stå om man är gäst. Dock varje gång jag har kommit till lägenheten nu på kvällstid i cirka 1.5 vecka så står det alltid en lite vit gammal golf pakerad där. Då menar jag alltid! Jag tror att den personen ställer sig där för att han/hon är helt enkelt för snål för att betala pakeringsavgift för när jag går upp tidigt står bilen återigen där. Den rör alltså inte på sig, ibland står de på den vänstra & ibland på den högra men den har alltid stått där.  Det finns bra allt knäppa människor här i världen!

p.s om ngn är sugen på att designa om min blogg, så hojta. känner att jag behöver förnya mig lite d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0