13: onde feb.

Hela tiden lovar jag mig själv att "nästa helg ska bli lugn & jag ska sova ut" men tror ni jag lyckas hålla de?
NEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ!!!

Igår vart det utgång med tvillingarna Olsson & vilken kväll. Jag var väldigt sen in till stan men på 1 timme hinner man ganska mycket & jag var redo för party. De blev vin blandat med cider & massa kortspel + snack.
Runt 23 drog vi oss till KM där jag träffa en arbetskollega från CG, en kompis förra pojkvän & lite mer folk.
Tvillingarna lyckas ge ut mitt nummer till bartendern utan min vetskap.
Vi tre lyckas sitta hos tre helt olika gäng på KM.
Tvillingarna försöker göra så en kille förstår att de är tvillingar & fast de visade leget förstod han inte & såklart sumpade jag de sedan när jag sa att de var "enäggs", de är ju för tusan "tvåäggs"..

Vi sprang vidare till Palace för att shacka ass & oj som vi dansade.
Vi beger oss hemåt & där ligger en däckad Stina & en glad Pennie + Micke.
Jag får sms från bartender.
Jill gör varma mackor
Jenna makaroner & köttbullar
Jag somnar runt 3 & vaknad med en satans huvudvärk imorse
Blev bakfyllemat med Stina & Pennie

Slutligen: HADE EN HELT UNDERBAR & ROLIG KVÄLL, VAR VERKLIGEN INTE PEPP IBÖRJAN MEN IMPULS ÄR SOM SAGT OFTAST BÄST & BEHÖVDE VERKLIGEN DENNA BRAIGA KVÄLLEN.

TACK TJEJER <3

KOLLA PÅ FB OM NI VILL SE BILDER ;)

Begav mig hemåt & sängen lockade ganska mycket då så somnade en stund. Mamma & pappa är på revyn så jag kör på de ikväll, vill egentligen bara sova men ska köra de vidare sedan & efter de ska jag sova en stund tills de vill åka hem.
Fått finfin smörgåstårta idag men som sagt så mår jag bara allmänt pyton nu.

Imorgon jobbar jag 12-19.30 & nästa vecka ska vi inte ens tala om! Jobbar 3 helger irad nu men bara att jobba & se glad ut.
Ska ringa om stugan på måndag men har hört lite inside info från en killkompis att den är supermysig så jag har typ redan bestämt mig för att flytta hemifrån så :P vill bara att det ska bli 100 % klart så jag kan få börja packa & handla grejer osv.

vilse i en avslutad saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0