19 & slutkörd

idag är allt skit, verkligen inte på topp. Jobbade sen åkte jag hem & bara sov. Ville sova ännu mer men kände att jag nog får masa upp kroppen från sängen för att göra ngn nytta idag. Otroligt seg & deppig.

En anledning är att jag har så sjukt mycket jobb framför mig, kroppen mår inte bra. Mitt ansikte är helt finnig & ful, jag som ALDRIG har finnar liksom. usch! Bara de gör mig deprimerad, men det är nog pga all stress. Försöker tänka en dag i taget men det är inte alls lätt just nu.
Dock har jag bara mig själv att skylla, klarar jag detta så klarar jag nog allt!

Igår flyttpackade jag faktiskt ganska mycket, försöker få tag i hyresvärden så jag får komma dit igen men det går inte så bra. Får försöka ikväll igen, vill kolla om det är OK med att måla om + tapetsera dock blir de isf till mitten av mars jag sätter igång med de projektet när jag bara har ett jobb.


Skulle behöva jobba ikväll men kroppen säger ifrån & träning står på schemat vid 18 så jag jobbar hela dagen imorgon ist + kvällen då jag jobbar heldag på CG på torsdag. Ska lära mig de nya uppgifterna på golvet så det ska bli väldigt roligt faktiskt :)

25/2-15/3 - under dessa dagarna har jag dubbla jobb bortsett från helgerna för då är det bara CG. Så ni som tycker jag är OFF eller tråkig för jag jobbar så mycket får stå ut för snart väldigt snart är de slut & då har jag med tid över för vänner, träning & allt sånt. Ska bli väldigt skönt att koncentrera sig påå ett jobb, jag längtar!

nu vart det plötsligt kalasfint väder då solen sticker fram lite så jag ska nog ta & skotta lite sedan ut & fota lite med kameran. Behöver komma ut iaf så jag får lite frisk luft.

Er Malin


Kommentarer
Postat av: Anna S

sv: Det lät som en toppenidé en massa massa promenader! =) puss

2010-02-27 @ 13:28:36
URL: http://thereseannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0