don´t fix my broken heart

ingen fantasi på rubrik därför de blir något som absolut inte har med inlägget att göra, om jag nu inte spårar ur totalt & börjar prata om kärlek helt plötsligt !

Alldeles för länge sedan jag skrev & egentligen har jag direkt ingen bortförklaring. Känner ingen motivation bara & vet inte vad jag ska skriva för att det ska bli intressant & roligt. Kan ju tala om att min viktnedgång kör jag på men jag vill nog inte skriva de i bloggen, finns varken tid eller motivation där heller så..

Har lirat 2 matcher med Flyers nu som center, en förlust & en vinst har jag i bagaget & 1 mål + 1 ass. Trivs som fisken i vattnet & känns skönt att det inte är så super duper seriöst, passar mig perfekt nu när det är väldigt mycket jobb.


Jag har även planer på att flytta hemifrån, har hittat en liten stuga som jag skulle kollat på idag men tjejen som bor där nu var inte hemma så vi skulle höras när hon hade kommit hem så vi kunde kolla :) Är cirka 6-7 km hemifrån där jag bor nu men det känns kanon. Vill ju ha en stuga & ingen lägenhet så detta skulle passa mig perfekt, men vi får se som sagt. Måste kolla på den först ;)

Har även fått 50 % fast på City Gross, på golvet med hudvård & liknande. Känns kalas & sedan kmr jag även ha kassatimmar så allt känns väldigt väldigt perfekt just nu. Är nog verkligen min tur att känna glädje & lycka nu. hihi.

Något som dock inte var så roligt var att jag fick hem en räkning idag från bärgningen när jag körde i diket, 1231 kr skulle de ha! Bara att punga ut med pengarna & se glad ut men de suger ganska mkt egentligen men men.


nehe, nu ska jag kolla lite försäkringar osv. Man behövde tydligen ha en hemförsäkring om man ska flytta hemifrån ;)


act like one


kusinerna på mammi´s sida


Kommentarer
Postat av: Anna S

vad trevligt malin! :) vart ligger stugan då?? kram!

2010-02-09 @ 14:39:08
URL: http://thereseannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0