nostalgisk

ni vet när man var liten, då man gjorde något roligt och ville man bara göra det om och om igen, man ville aldrig att det skulle ta slut och man bara väntade på att få göra den saken igen. Sedan kom en ny rolig sak som överträffade den andra & då ville man bara göra om den igen.
En sådan dag har jag idag, är lite nostalgisk.. Kollade igenom vad jag äger för grejer ifall jag ska flytta och då hittade jag massa brev och bilder från när jag var 15. De mesta breven var från min vän Nina & det vart lite olika bilder.
Hade underbara bilder på en blombukett som jag fick från mitt ex ex Jesper när vi var tillsammans när jag var 15.
Röda, Rosa & lila rosor, cirka 24 st med gröna blad och ovanför låg det små vita hjärtan i en tråd som var ihopsatt med ståltråd. Det var verkligen en underbar bukett & jag funderar seriöst på att förstora ett av de korten och ha på väggen sedan när jag flyttar för den var verkligen fantastisk!

Nu när jag tänker efter så har jag varit väldigt bortskämd med blommor faktiskt, när mitt ex ( sedan 2 år tillbaka så väldigt lång tid ) Ola åkte iväg på träningsläger när jag fyllde år så hade han fixat en underbar bukett med röda rosor som min syster kom hem med & ett urgulligt kort. Jag har faktiskt fått väldigt väldigt mycket blommor när jag varit tillsammans med ngn, men godegud var underbart det är att få det.

Nostalgin håller i sig och idag saknar jag studenten något enormt mycket, vill uppleva den dagen om och om igen. Skulle npg helt ärligt aldrig tröttna på att få göra om den dagen. Underbara dag, önskar allas student har varit/kommer bli lika underbar som min var :)

Checka denna bloggen & sedan youtube klippet.
Ida ( spelar piano), Malin (hon i mitten) & Anna (längst ut till höger) sjöng denna underbara låten när vi tog studenten bara lyssna & njut. Ni kmr nog få höra oss alla lipa i bakgrunden sen men gud så underbart!

http://thereseannas.blogg.se/

studenten 2009 heter klippet :)


Idag har jag jobbat & sedan lagade jag en underbar kycklingsallad med ris till pappa & mig. Hade paprika/chili & tomat/basilka som såser, finns att köpa i Creme Fraiche burkar. Med lite nybakat bröd till de, mycket gott !

Funderar på om jag ska pallra mig ut och iaf få in en låda så jag kan kolla igenom vad jag har, är väldigt sugen på det faktiskt. Dock har jag inte fått kolla på stugan idag heller :( Ohhh!! Hoppas verkligen hon ringer imorgon annars tänkte jag att jag skulle ringa upp för vill verkligen kolla på den ju och bestämma mig.

Har även fått reda på vad felet vad med bilen och det var som sagt ett ganska billigt fel, eller är 1000 lapp kommer det gå på så det får väl hamna i den billiga kategorin.

Ikväll är de innebandyträning vid 19.30, är riktigt sliten men det ska bli roligt.

Nehe, nu ska jag pallra mig ut & hämta den där förbaskade lådan innan det blir alldeles för mörkt.

If I could get another chance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0